3de dag op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu 3de dag op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu

3de dag op Curacao!

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

24 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve vriendjes!
Alweer de 3de dag op het mooie eiland Curacao! Donderdag middag ben ik rond half 6 in de middag geland, op het vliegveld Hato! Daar goed ontvangen door Wereld Stage! We gingen daarna met z'n alle in 'lokale' busjes naar het kantoor van Wereld Stage voor een hapje en een borrel! Rond 7 uur gingen we dan eindelijk (jaa eindelijk na een reis langer dan 10 uur ben je heel blij als je naar je bedje kan!) naar onze kamers aan de Nieuwstraat 5! Eenmaal daar aangekomen alvast een beetje de koffers uitgepakt en nog gezellig met de huisgenootjes wat gedronken op het balkon en daarna lekker naar bed gegaan!
De volgende morgen moest ik om 11 uur weer naar het kantoor van Wereld Stage voor een uitleg en om een vergunning aan te vragen voor stage! Verder die dag hebben we boodschapjes gedaan en in de avond naar kennissen geweest van een meisje die bij mij woont! En vandaag zijn we lekker naar een heerlijk strandje geweest Zanzibar! Het is allemaal een beetje wennen maar het gaat helemaal goed komen nu nog even genieten van 2 dagen vrij! En dan ga ik dinsdag echt met stage beginnen!

Saludos

• 24 Augustus 2014 - 09:58

Maaike:

Geniet ervan!!!

• 24 Augustus 2014 - 10:22

Mia:

Ha Evy, ik heb er ook al vertrouwen in dat het goed komt met jullie daar. Geniet er van en veel succes met de start van de stage.
    Liefs Mam

• 24 Augustus 2014 - 11:38

Vera Hendriks:

Een goed begin is t halve werk.,dus dat komt allemaal in orde !
    Veel plezier met je stage werkplek.

• 24 Augustus 2014 - 11:48

Sabine:

Veel succes dinsdag op je stage!
    En dat wennen .. dat komt wel goed.
    Geniet ervan evy!

Liefs Sabine

• 30 Augustus 2014 - 21:53

Marieke:

ha die evy,

Ik was even benieuwd...

Hoe is het ermee???
    Al een beetje gewend??

En de stage is het leuk of zoals je verwacht had ??

Hier alles zijn gangetje nu kermis in Sambeek wij zijn vanavond even met de kids heen gelopen maar erg rustig jammer eigenlijk maar niets aan te doen.

Heel veel plezier daar.....en tot snel

Lieve groetjes van ons