Is het alweer 21 november? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu Is het alweer 21 november? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu

Is het alweer 21 november?

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

21 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Waaat 21 november al? Dat betekent bijna sinterklaas bijna kerst maar het lijkt eigenlijk nog augustus? Wel komen er overal kerstversieringen te hangen en hebben we met het huis ook al lootjes getrokken want 5dec hebben wij surprise avond en toch heb ik niet het gevoel dat het over 2 weekjes al december is! Het is gek om met 30 graden na te denken over kerst, gezellig, binnen met een kachel aan!?? O maar als het vandaag dus 21 november is betekend dat ook dat ik vandaag al precies 3 maanden op Curaçao ben! De tijd vliegt echt heel snel voorbij!

Zo heb ik zaterdag 1 november ook Papa en Mama opgehaald van het vliegveld in Curaçao, wat was ik blij ze weer te zien. Die zondag zijn we meteen naar klein Curaçao geweest waaaaauw wat was dat mooi! En we hebben zelfs met snorkelen een schildpadje gezien! Verder heb ik die week van maandag tot en met woensdag gewoon moeten werken, wel zijn pap en mam woensdag een kijkje komen nemen op mijn stage! Donderdag lekker op het strand gelegen en vrijdag ja we hebben het echt gedaan de Christoffelberg beklommen pfff wat heb ik vaak gedacht waarom doe ik dit? Maar als je dan eenmaal boven bent is het het allemaal toch wel waard geweest! En dan is het alweer zaterdag en is het toch weer tijd om afscheid te gaan nemen, dat is dan toch altijd weer moeilijker dan ik had verwacht!

En in die week erop kreeg ik berichtje van Joep, ik kom je opzoeken ik vlieg Donderdag 20 november, jeeeeeh wat vond ik dat leuk om te horen dat hij me voor 5 daagjes even komt opzoeken en komt kijken waar ik nu woon! En aangezien het nu 21 november is betekent dat ik hem gister weer heb gezien, het was gek maar ook super gezellig we hebben lekker samen ergens een hapje gegeten en ik heb hem mijn kamer laten zien, ook heb ik hem voorgesteld aan mijn huisgenootjes. De reactie van hun was jullie lijken echt wel op elkaar mm dat horen wij niet vaak haha:)! Nu is het vrijdag en ben ik weer lekker aan het werk ja dat gaat gewoon door het is en blijft nog steeds super leuk, en leer nog steeds super veel. Ook leuk is dat we volgende week vrijdag gaan verhuizen met mijn stage, naar een nieuw kantoor. Super leuk omdat allemaal mee te maken!

Dan nu nog 1 maandje wachten en dan komt mijn lieve vriendje, ik kan niet meer wachten!

Ohja Sint en Piet zijn hier ook al geweest en ik ben dit jaar wel heel lief geweest want ik mag gaan zwemmen met dolfijnen YEEEEEEEEEEEH! Ik ben er echt super blij mee dankjewel lieve Sint en Piet (papa en mama) hihihi!!

En over 69 dagen sta ik weer op schiphol!!!

Voor nu Ayooooo

  • 21 November 2014 - 14:46

    Maaike:

    Wat ben ik blij als die 69 dagen voorbij zijn!
    Geniet er nog van want voor je het weer sta ik met je te knuffelen! ♡

  • 21 November 2014 - 17:30

    Sabine:

    aaa Maaike haalt de woorden van me toetsenbord..
    Wat ben ik blij als je terug bent, maar ook zo blij om te lezen dat je zo geniet!
    Veel plezier nog de komende twee maandjes ..
    xxx

  • 21 November 2014 - 18:20

    Jean:

    Hoi Evy
    Wat fijn dat je zo geniet. Hier is het vandaag frisjes. Vanochtend ijs op mijn voorruit. Ja geniet maar lekker van het mooie weer strand en de dolfijnen. Prachtig.
    tot over 69 dagen. Xxx Jean

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2014

Is het alweer 21 november?

21 Oktober 2014

2 Maanden

19 September 2014

1 maandje

08 September 2014

Alweer de 3de week

24 Augustus 2014

3de dag op Curacao!
Evy

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 732
Totaal aantal bezoekers 3475

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: