2 Maanden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu 2 Maanden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu

2 Maanden

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

21 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,
het is vandaag alweer 21 oktober, dat betekent dat ik vandaag precies 2 maandjes op het mooie eiland Curaçao ben! Het gaat zo ongelofelijk snel allemaal! De stage is super, ik leer hier zo veel! Ook ben ik in de wekende gaan toeren met 3 andere meisjes. Want had nog maar 2 stranden gezien van het hele eiland en dat is natuurlijk zonde! Zondag 12 oktober zijn we rond gaan toeren richting westpunt! hele mooie plekjes gezien, mijn baas en zijn vriendin hadden mij en 2 vriendinnetjes mee genomen voor een dag, zo zie je al helemaal de mooie plekjes die je anders echt niet vind! en afgelopen weekend hebben we weer 2 hele dagen getoerd! Zaterdag weer richting westpunt (die dag heb ik er niet veel van mee gekregen ik was behoorlijk beroerd.. ja waarschijnlijk kwam dat door de avond er voor... hahaha ach dat hoort er ook een keer bij!) , en zondag de oostkant op! We zijn naar de dierentuin geweest, het struisvogelpark en naar hele leuke lokale strandjes! Waar je heel goed kunt snorkelen! Het is hier boven water super mooi om te zien, maar onder water is het ook super mooi! Ik heb nog steeds geen spijt van dit mooie avontuur, ik geniet er elke dag weer op nieuw van! En ik kan het bijna allemaal aan papa en mama laten zien, hoe ik hier leef en wat ik hier allemaal doe! Nog maar 3 maandjes en dan sta ik al weer in Nederland!
Bon
Ayoooo

  • 21 Oktober 2014 - 19:47

    Willy Stevens :

    Hallo lieve Evy

    Wat klinkt dat allemaal mooi en ondernemend geweldig dat je zo van dit avontuur kunt genieten en dat het daarbij ook zo leerzaam voor je is.
    Blijf nog maar lekker in dat warme weer want hier is het niet veel soeps winderig en regenachtig.
    Lieve Evy nog een fijne leerzame en ontspannen tijd daar samen met je vriendinnetjes en hopelijk lezen we snel weer iets van je, lieve groetjes van Leo en mij doei!!!!

  • 21 Oktober 2014 - 23:43

    Jean:

    Hoi Evy
    wat een leuke verhalen. Wat fijn voor je dat je dit mee kunt maken. Geniet ervan en heel veel plezier.
    Liefs Jean

  • 26 Oktober 2014 - 13:40

    Gonny:

    Evy mooi dat jij het naar je zin hebt daar. Geniet ervan. Volgens mij voel jij je daar helemaal thuis als ik je verhaal lees. Kom je nog wel terug???? Grt Gonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2014

Is het alweer 21 november?

21 Oktober 2014

2 Maanden

19 September 2014

1 maandje

08 September 2014

Alweer de 3de week

24 Augustus 2014

3de dag op Curacao!
Evy

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 3476

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: