Alweer de 3de week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu Alweer de 3de week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Stevens - WaarBenJij.nu

Alweer de 3de week

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

08 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Daar ben ik weer, Ik ga nu alweer aan mijn 3de week beginnen aankomende donderdag zit ik alweer 3 weken op dit geweldige prachtige eiland! De weken vliegen voorbij en de wekende al helemaal! Ik heb veel leuke mensen ontmoet waar door de tijd hier nog leuker is! Samen eten, kletsen, stappen, zonnen en noem het allemaal maar op! Verder heb ik nog niet veel ondernomen om te gaan doen hier op het eiland, met als uitzondering alle leuke feestjes en in het weekend natuurlijk lekker op het strand liggen! Mijn pauze is weer bijna voorbij, ik ga nog even een paar uurtjes werken! de stage is twrouwens ook echt super leuk! ik leer elke dag weer nieuwe dingen!
Jullie allemaal een hele fijne avond! Jullie zien mijn volgende berichtje snel weer komen!
Ayoo

  • 08 September 2014 - 20:33

    Elly:

    Hoi Evy, goed te lezen dat je het naar je zin hebt, veel plezier!!!
    Bij RM is de winkel om naar de winterse sferen haha en met buiten temperaturen van 22 graden.. Ik heb nog een gedeelte zomerkleding hangen in de sale.. Wacht tot het weer omslaat dan gaat dat eruit... Nou tot laters, Gr Elly

  • 08 September 2014 - 20:45

    Meike:

    Hee eef, fijn om te horen dat je mensen hebt leren kennen waar je het goed mee kunt vinden! Gaat helemaal goed komen met jou! Veel succes nog meid! xx

  • 11 September 2014 - 18:06

    Olga:

    He Evy,
    Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt zowel op je stage als tijdens de vrije tijd. Aan de foto's te zien ben je volop aan het genieten. Goed zo, blijf dat vooral doen. Groetjes en knuffels

  • 16 September 2014 - 17:56

    Gonny :

    Gezellige foto's Evy. Komt helemaal goed zo te zien. Fijn dat de stage ook leuk is. Enne Sry lanka was helemaal top. Heel veel gezien daar en ook lekker warm weer daar. Succes daar en tot later. Grt Gonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2014

Is het alweer 21 november?

21 Oktober 2014

2 Maanden

19 September 2014

1 maandje

08 September 2014

Alweer de 3de week

24 Augustus 2014

3de dag op Curacao!
Evy

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 3478

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: